Sunday 7 October 2012

Almost there.....

Here is another Halloween-chart, as promised. I think it would look great on black aida also.
I love Halloween, and I have a lot of ideas for different finishes too. But I don't have time before this halloween, but I will surely have it done by next year;)

Still doing my course, and hopefully we will start learning more than just the basics and really start to learn the program. ^^

Last night I left my crocheting needle on the couch, moments later, bunny had stolen my needle and was running around the living room with her trophy. But I did get it back before she had eaten any of it.  
Maybe I should just learn that it is impossible to own any wooden items, because the rabbit thinks they are toys for her...

Oh, and regarding "Deep Space Nine", we have only 16 or so episodes, surely we will have seen all of them in time for the convention?


Her er enda en Halloween-oppskrift, som jeg lovte. Jeg tror den kan bli fin sydd på svart stoff også. Jeg elsker Halloween, og jeg har masse ideer til hvordan man kan lage de ferdige broderiene til forskjellige produkter også. Men jeg har ikke tid innen denne Halloween er ferdig, så det får bli til neste år;)

Holder fortsatt på med Arkiv-kurset mitt, håper at vi snart starter å lære litt mere innviklede ting, selve programmet vi skal bruke. ^^

Igår kveld så lot jeg heklenålen min ligge fremme på sofaen, ganske snart hadde kaninen stjålet nålen min og løp rundt i stua med trofeen sin. Men jeg fikk den tilbake før hun hadde fått spist på den. Mulig jeg bare må lære meg til at vi ikke kan ha ting lagd av tre, fordi kaninen er overbevist om at alle ting av tre er leker bare for henne.....

Åh, og på "Deep Space Nine" så er vi kommet omtrent så vi har 16 sider igjen, vi må da klare å se alle innen vi skal til London?

Since it is Bunday, here is bunny, sneaking some hay from a different angle than usual. She opened the lid by herself. #cleverbunny

No comments: