Sunday 30 September 2012

Soon It will be October


At the moment I am doing a  intensive course on digital archives, which means that I don't have that much time to play around in Mac-stitch. Still, I will make sure to meet my deadline and faithfully put up charts on Bundays. So if you want to make a small cross stitch before Halloween, here is your chance. I am going to make a few charts until  Halloween dawns upon us. ^^

Oh, and I promised some people I met this weekend to make sheep, stay tuned.

For øyeblikket går jeg på intensiv-kurs i digitalt arkiv, så det betyr at jeg ikke har så god tid til å leke  rundt på Mac-Stitch. Men, jeg skal passe på å rekke fristen min og hver søndag trofast legge ut en oppskrift på korssting. Hvis du har lyst til å lage et lite Halloween broderi, så har du sjansen nå. Fram til Halloween gryr skal jeg lage og legge ut noen Halloween-oppskrifter. 

Åja, og jeg har lovt noen mennesker jeg møtte denne helgen å lage noen sauer, følg med.

Here is bunny in her digging box, looking for some treats buried deep beneath the paper. 

2 comments:

Elisabeth said...

Den var fiiiin=D

Vilje Vanilje said...

Takk. Det kommer som sagt flere;)